25‏/04‏/2008

كوره كل سبت وأربع ...


هي دي اللياقة البدنية

لا لا انتوا فهمتونى غلط أنا مش قصدي عالدورى الإنجليزي ولا حتى الأسباني او الإيطالى ( عشان ميزعلش )


أنا أقصدي أحنا ..زمايلى وأنا.. خلاص اتعودنا نلعب كوره كل سبت وأربع لما جسمي بقى مليان لياقه بدنيه


طبعا فى كل حته فى جسمي على كوعي و ركبتي و مشت رجلي حتى كف ايدي !!!


والسبب عادى لأننا بنلعب على ملعب مليان رمل وحصى يعنى أجدعها كوتش باتا أو حتى فوتبل أديدص مينفعش ببصله




بس برضوا بلعب كوره


مش هينفع اقول لكم أنا بلعب فين طبعا عشان مرحش بكره وأشوف الملعب بقى مليان بالمحترفين زي رونالدو و مردونه


اصله ملعب يجنن

انا لعبت على الملعب ده فى كل المراكز اللى ممكن يتلعب فيها زي... رأس حربه (فرود)



وخط وسط (مع ان الملعب كله على بعضه 12متر) ولعبت حتى حارس مرمى



ياه أصلى كنت بحب العب فى المركز ده كتير (الحارس) بس بسبب الاصابات المتكرره (بسبب أرضيه الملعب الجميلة)قررت مقفش تاني إلا لما الدور ييجى عليا


بس برضه بلعب كوره و هفضل ألعب كوره



أصلى بحب الكوره

ليست هناك تعليقات:


Relax على الأريكه & Enjoy بأبو تريكه

Relax على الأريكه & Enjoy بأبو تريكه
Relax على الأريكه & Enjoy بأبو تريكه